بیوگرافی سعید عبدولی | کشتی گیر
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 18:9 :: نويسنده : پیام عب

دوم از مسولین خوزستان گله مندیم که رسیدگی نمیکنند !
سوم از مسولین کل کشور که چرا به قهرمانان ملی اهمیت نمیدهند و برای مثال بوکسر معروف لرستانی مرتضی سپه وند که بخاطر ورزش و به خاطر حضور در این ورزش کار خودش رو از دست داد! و در آینده نچندان دور این مسئله را هم مورد بحث قرار میدهیم
و امیدوارم به گوش مسولین برسه! حداقل ورزشگاه سی اس(سروندی )روتکمیل کنند

 


سعید عبدولی در المپیک لندن ۲۰۱۲ ابتدا توانست آتاکان یوکسل ترکیهای را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد اما در دومین مسابقه خود با استیو گنو فرانسوی، با تصمیم داور بلاروسی، ایهار برل مسابقه را با نتیجه ۲ بر صفر به حریف خود واگذار کرد و عملاً با باخت بعدی گنو از دور مسابقات حذف شد و به چهار نفر برتر این مسابقات نرسید.[۴][۵]‏[۶]‏[۷] داوران این دیدار عبارت بودند از:
رئیس تشک: پرتی وهویلاینن (فنلاند)
داور وسط: ایهار برل (بلاروس)
قاضی:کارلوس گارسیا (اسپانیا)[۸]
محمد بنا اندکی پیش از این گفته بود که احتمال ناداوری در این مسابقه یا مسابقهٔ قاسم رضایی وجود دارد. پس از این مسابقه، محمد عباسی وزیر وزارت ورزش ایران و بهرام افشارزاده دبیر ملی کمیتهٔ المپیک در نامهای به فیلا خواستار بررسی نحوهٔ قضاوت داور در این مسابقه شدند. محمود احمدینژاد رئیس جمهور وقت ایران در نامهای به وزیر ورزش دستور دادهاست از عبدولی به مانند ورزشکاران که مدال طلا دریافت کردهاند تقدیر شود.
سعید عبدولی که بنا به گفتهٔ خود حقش را در این مسابقه پایمال شده میداند در دیدار با خبرنگاری در لندن گفت: «اگر محمد بنا نبود یقهٔ داور را در وسط تشک میگرفتم و او را تکهتکه میکردم. باور کنید این کار را میکردم. او زحمات چندین و چند سالهام را به باد داد.»
این درحالی است که رئیس فدراسیون جهانی کشتی، رافائل مارتینتی، دلیل ادعای نادواری در این بازی را تحمل نداشتن مردم ایران در برابر شکست قهرمانانشان در مسابقات دانست و درباره بازی عبدولی با کشتیگیر فرانسوی گفت: «فیلم این مسابقه با حضور تمام داوران حاضر در المپیک بازبینی شد؛ که نتیجهٔ آن تأیید قضاوت صحیح داوران بود.» 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها